To top
7 יול

מבזק שופינג היסטרי!

 כשהייתי קטנה, אהבתי מאד לפרוץ לארון של סבתא שלי (הטעם שלה תמיד היה הרבה יותר שיקי מהטעם של אמא שלי ;-) ) וללבוש את מיטב מחלצותיה.

לפני מספר שבועות, עת הוזמנתי לביקור בחנות "לה בוטגה אאוטלט" ברשפון, מצאתי הזדמנות נוספת "לפרוץ לארון של מישהו" – רק שבארון הזה יש פריטי מעצבי עילית סופר-סופר שווים בהנחה של %30-%70.

המחשבה הראשונה שעלתה לי בראש: "וואו, רשפון זה רחוק".
המחשבה השניה שעלתה לי בראש: "מיו מיו ופראדה בהנחה? אני לגמרי שם!"

photo 4 (9)

1

צילום: זוהר שטרית

צילום: זוהר שטרית

לה בוטגה קיץ 2014 צילום זוהר שטרית (6)

 לה בוטגה מציעה מגוון מושלם של מיטב בגדי מעצבי העל לנשים ולגברים, שנבחרו בקפידה. הקולקציה מסודרת בצורה סופר נוחה ומזמינה, והפריטים מופרדים לפי צבעים ומותגים, ולפי סגנון – קז'ואל/ערב וכמובן – אקססוריז, תיקים ונעליים ;-) . אם חשבתם שהנחות אטרקטיביות מוכרחות לבוא על חשבון העיצוב והסטייל של המקום – טעיתם ממש! החנות נעימה ויפיפיה, מעוצבת להפליא ונותנת תחושה של סלון גדול ומזמין.

צילום: אמיר יהל

צילום: אמיר יהל

צילום: אמיר יהל

צילום: אמיר יהל

 

אחרי ששוטטתי בעיניים פעורות זמן מה וסימנתי לעצמי באילו פריטים אני חושקת (תכלס, היה יותר קצר לסמן מה אני לא רוצה, כי די רציתי הכל), עצרתי למדוד ולבחור את הלוק שהתאים למצב הרוח שלי לאותו הבוקר (מצב רוח = שיער) – פראי  ;-)

photo 4 (9) photo 4

photo 2

את הטאץ' הסופי לאאוטפיט, העניק הצמיד של Marina Fossati – עליה שמעתי לראשונה בחנות. קולקציית האקססוריז שלה היסטרית, בלשון המעטה, והמחירים לא רעים בכלל..

צילום: זוהר שטרית

צילום: זוהר שטרית גופיה מושלמת: YSL מכנסיים סופר מחמיאות: YSL נעליים: DSQUARED תיק: Prada צמיד: Marina Fossati

 קדימה. רשפון קוראת לכם :-)

לה בוטגה

הרותם 1, רשפון.

09-7746440

♥ ♥ ♥

No Comments

Leave a reply

Are you on the list?