To top
20 אפר

הפוך על הפוך

bialy square tel aviv

למרות שאני לא נדרשת להתייצב במשרד על הבוקר, אני שומרת לעצמי את הזכות לשנוא את תחילת השבוע. מכירים את הימים העמוסים האלה, שמרוב מטלות עוד לפני שסיימתם את הקפה של הבוקר אתם כבר במגה לחץ ובקושי מצליחים לנשום כי ״נגמר היום״? אז כאלה – ביג טיים. העומס וההתרוצצויות לא ממש עושים חשק להשקיע בלוק, ואני מודה שבמהלך החורף – לא נדיר היה לתפוס אותי בטרנינג ונעלי ספורט כי מראש ויתרתי לעצמי (וגם כי הרבה יותר נוח לרוץ ככה ממקום למקום).

אז איך הופכים חזרה את הימים ההפוכים? סיפרתי לכם שכשאני לחוצה/מצוברחת אני משתדלת להתמקד בדברים שעושים לי נעים, לא? אם כך, אין סיבה שלא אלביש את הגישה הזאת גם על יום א׳ הנודע לשמצה!  ;-)

adika vintage leather bag

הפוך על הפוך: ״המדריך למתרוצצת בסטייל״

1. גם כשאני לא לחוצה בזמן, אני לא אוהבת להשקיע יותר מדי באיפור. אני לא אוהבת מייק-אפ, ולרוב הרוטינה שלי כוללת קונסילר (בשביל להסוות את הפרעות השינה הטורדניות), ברונזר/סומק – ואני בדלת. אם מתחשק לי להשקיע אני גם שמה מסקרה, ובאירועים מיוחדים ממש – אני אפילו מורחת אייליינר :-)
אף פעם לא ממש טרחתי ללמוד איך להתאפר, ואני קצת מאשימה בזה את אמא שלי שחזרה ואמרה לי לאורך השנים – את לא צריכה איפור. גם אם היא צדקה (ומי לא הכי יפה בעיני אמא שלה?) – אין ספק שעם האיפור הנכון – הלוק משתדרג משמעותית ובשביל להבין מהו האיפור הנכון עבורי, ניגשתי לסדנת איפור  בסטודיו של קארמה בנווה צדק.
במהלך הסדנא האינטימית, שאורכה כשעתיים ומיועדת לשתיים-שלוש משתתפות, קארמה הסבירה לנו (לחברות ההורסות שלי – מור ונועה – ולי) איך נכון לכל אחת מאתנו להתאפר ליום-יום ואיך לשדרג את הלוק לאיפור ערב – הכל לפי מבנה הפנים והצבעים שמתאימים לנו. בזכות הסדנא, גם רוטינת הבזק שלי השתכללה (note to self: גם אם את מסתפקת בברונזר – תלמדי לעשות את זה נכון) וגם אופציית איפור הערב הפכה למחמיאה יותר, והכל בגבולות הזמן שאני מוכנה להשקיע.

2. עכשיו, משהתחמם בחוץ ואפילו נפתחה עונת הרחצה באופן רשמי, טרנינג לא ממש בא בחשבון.. בדיוק הזמן להגיד ״ביי-ביי״ לטרנינג ו״הלוווו״ לחצאית מנומרת וכיפית כמו זאת שבתמונה (כי הדפס מנומר עושה לי הו-כה-שמח!), גופיה נוחה ונעליים שטוחות. באאוטפיט הזה אולי פחות נוח לרוץ, אבל גם ככה אני נראית טוב יותר תוך כדי הליכה מהירה  ;-)

3. התרוצצויות הולכות יד ביד עם תיק גדול עמוס בשטויות, לא? תיק העור החדש שלי מ Adika (מוזר להגיד חדש על וינטג׳, אבל מילא) הוא בגודל המושלם כדי להכיל את כל עולמי, מבלי לוותר על הסטייל: הניירת שאני צריכה, ארנק, טלפון, חטיפי אנרגיה (בחורה חייבת לנשנש כשהיא בדרכים!) וכמובן – לחות לשפתיים וקרם ידיים.

4. את הרעמה הפרועה לא היה לי זמן (או חשק) לחפוף, אז רימיתי עם כמה התזות של שמפו יבש Fresh Dust  של לוריאל פרופסיונל ואספתי לקוקו מבולגן. שמפו יבש הוא גם פתרון מעולה לימים חמים (או אחרי אימון), כי הוא סופח את השמנוניות ונותן לשיער מראה וניחוח רענן יותר מבלי שתצטרכו לחפוף ולהתעסק בו יותר מדי.

5. הכי חשוב? חייכו! זה כבר יוריד קצת מהלחץ. חוץ מזה, קלישאתי ככל שזה יהיה – הסיכוי שהסביבה תחייך אליכם חזרה גדל ככל שאתם תחייכו יותר.

little tel aviv

ככר ביאליק תל אביב

תל אביב הקטנה\ככר ביאליק תל אביב

תיק עור וינטאג׳ עדיקה

בדיעבד, אני קצת מתחרטת שלא הצטלמתי עם החמוד הזה שהתגנב לי לפריים..  ;-)

תל אביב הקטנה

ושיהיה לנו שבוע מעולה!

♥♥♥

לפרטים על הסדנאות של קארמה המהממת: 054.450.5182

גופיה: ASOS | חצאית: Reformation | תיק: Adika

נעליים: Jeffrey Campbell | שמפו יבש Fresh Dust: L'Oreal Professionel | שרשרת: זארה

l'oread tenci art dry shampoo

6 Comments
  • שני

    סדנת האיפור הזו נשמעת ממש כייפית. תמלדי אותי להתאפר?
    הלוק שלך קייצי, קליל ושיקי והצלחת לצלם את התיק של עדיקא יותר יפה מאיך שהוא נראה באתר.
    קיץ שמח שיהיה!

    אפריל 20, 2015 at 10:03 am להגיב
  • ספי

    קייצית ומהממת!
    לגבי האיפור, יפה לך ממש!
    פגשתי מעט מאוד מאפרים שידעו לאפר אותי נכון, ואני נשארת עם המינימום הרגיל שלי רוב הזמן.

    אפריל 21, 2015 at 7:47 am להגיב
  • אוליביה דורי

    הכל נשמע ממש כיף! ואת נראת נהדר!

    נשיקות

    אפריל 25, 2015 at 5:24 pm להגיב

Leave a reply

Are you on the list?