To top
12 ספט

"פרויקט אוראו”: פוסט מס’ 2 – קאפקייק עוגת גבינה ואוראו


photo 2 (1)

שבוע חדש – פוסט אוראו חדש! ממשיכים ב"פרויקט אוראו" שלי, במהלכו יצרתי 5 קינוחים המבוססים על עוגיות אוראו שהם לא רק טעימים בצורה קיצונית, אלא גם חתיכים בטירוף!

בונוס להיום: בשביל לעשות את המנות אפילו יותר יפות, צירפתי בתחתית הפוסט לינק להורדת אותיות מעוצבות, אותן תוכלו להדפיס וליצור מהן שלטים לקישוט.

דרך אגב, אתם לא מ-ו-כ-ר-ח-י-ם לחכות לארוע מיוחד או יום הולדת על מנת להכין אותם – גם החברים וגם המשפחה שלכם מוסרים שישמחו לטעום בהקדם האפשרי ;-)

Processed with VSCOcam with p5 preset

 קאפקייק עוגת גבינה ואוראו

(כ-15 קאפקייקס)

המרכיבים:

21 עוגיות אוראו, 15 שלמות ו-6 שבורות לקישוט

2 קופסאות גבינת שמנת, בטמפרטורת החדר

½ כוס סוכר

2 ביצים, בטמפרטורת החדר

½ כוס שמנת חמוצה

קורט מלח

  אופן ההכנה:

1. מחממים תנור ל130 מעלות. מרפדים 2 תבניות שקעים לקאפקייקס ב-15 מנג'טים, ומניחים עוגיה שלמה בתחתית כל מנג'ט (קחו לכם כמה ספיירים של עוגיות, כי התערובת עשויה להספיק לקצת יותר מ15).

2. בקערה גדולה, הקציפו בעזרת מיקסר חשמלי את גבינת השמנת עד שמתקבלת תערובת חלקה ואוורירית יחסית (או שתקנו מראש גבינת שמנת מוקצפת). הוסיפו את הסוכר, והקציפו עד שהוא נבלע לחלוטין בגבינה. הוסיפו את הוניל ואז את הביצים – אחת אחת – וערבבו היטב. הוסיפו את השמנת החמוצה והמלח וערבבו היטב, אך הזהרו לא לערבב יתר על המידה. קפלו פנימה את שברי העוגיות.

3. חלקו את התערובת בצורה שווה בין השקעים המרופדים. מלאו כל שקע כמעט עד הסוף (הקאפקייקס לא יתפחו כלל, אז אין ממה לחשוש) ואפו עד שתערובת הגבינה מתייצבת, כ-22 דקות. מוציאים מהתנור ומניחים בצד עד שהקאפקייקס הצטננו.

4. שמרו במקרר לפחות 4 שעות לפני ההגשה. הקאפקייקס ישמרו בקופסה אטומה במקרר עד 4 ימים או בפריזר לחודש (העבירו למקרר להפשרה לילה לפני ההגשה).

a4_(2)

photo (1)

a9

קאפקייקס 22

להורדת אותיות מעוצבות להדפסה, לחצו כאן.

נמשיך במקום שהפסקנו בשבוע הבא  :-P

♥♥♥

No Comments

Leave a reply

Are you on the list?