To top
21 ספט

מתנה לחג, כבר קנית?

מארז מתנה מתוק מדלאל

שנה טובה

אם אתם כמוני, ואוהבים לדחות עניינים כאלה לרגע האחרון, הרשו לי להקל עליכם ולשתף אתכם בכמה אופציות מהממות שכל אחד ואחת ישמחו לקבל :-)

במידה וחפצתם לתת מתנה מתוקה..

כאחת שכבר כמה שנים נמצאת הן בצד הנותן והן בצד המקבל של מארזים חג מתוקים ונפלאים מבית הקונדיטוריה של דלאל, אני יכולה לספר לכם שמדובר בהצלחה רצינית. באופן כללי אני מאוהבת במאפים שמציעה הקונדיטוריה הקטנה והשיקית הזו, ומהדורת מאפי החג שלהם די היסטרית.

 אז מה בקולקציה? עוגת דבש ובירה שחורה מעולה, מאפים מיוחדים כמו טארט נורמנדי עשוי מבצק פריך, קרם שקדים, תפוחי עץ וקרם פטיסייר אפוי, עוגת שכבות (עוגת דבש וקרם גבינה), עוגות תפוחים וצימוקים, חלות חגיגיות עגולות ועוד מ-ל-א מאפים קטנים, מתוקים ומהממים.

תנו קפיצה לקונדיטוריה והרכיבו לכם מארז מתוק ושיקי משלכם :-D .

דלאל הקונדיטוריה - מארז לחג

דלאל הקונדיטוריה - מתוקים לחג

דלאל – הקונדיטוריה:  כל ישראל חברים 7, נווה צדק, ת"א

טלפון להזמנות:  03-5109292

ואולי מתנה בניחוח פרובאנס?

לא חושבת שפגשתי אדם אחד (גבר או אישה) שלא התאהבו במוצרי הטיפוח של לאוקסיטן, מרגע שנתקלו בהם. אני, באופן אישי, נשבעת בסדרת השקד והורדים כבר כמעט עשור (!), ובשנים האחרונות התמכרתי גם לסדרת הוורבנה המרעננת והסקסית.

גשו לאחד מסניפי הרשת, שם ישמחו לעזור לכם להרכיב מארז מהמם. אה, קחו גם בחשבון שאין מצב שאתם יוצאים בלי משהו (קטן/גדול) לעצמכם  :-)

מארז מתנה של לאוקסיטן

מארז מתנה של לאוקסיטן

לאיתור חנות לאוקסיטן הקרובה למקום מגורייך

לא חשבתם שאוותר על משהו לשיער, נכון?

אם בא לכם לפרגן למישהי אהובה במתנה שתשדרג לה את רוטינת טיפוח השיער – הגעתם למקום הנכון!

לכבוד החגים, לוריאל פרופסיונל מציעה מארזים סופר שווים מסדרות טיפוח השיער המובילות שלהם, בהתאם לסוג השיער ודאגתך המרכזית (שיער מרדני/יבש/צבוע ושלל טרדות מרגיזות). כל מארז מכיל שמפו ומסכה מסדרת טיפוח השיער סרי אקספרט ומיטיק אויל, ושמן מזין לשיער. כל המוצרים בגודל מלא ובמחיר מיוחד של 300 ₪ במקום 458 ₪.

שווה להשקיע  ;-)

לוריאל פרופסיונל מארז ראש השנה 310 שח צילום מוטי פשיביין  (4)

 

לאיתור מספרה מורשית לוריאל פרופסיונל הקרובה למקום מגורייך

או בטלמסר 1-800-301-666

שיהיה לנו חג שמח ושנה טובה!

♥♥♥

No Comments

Leave a reply

Are you on the list?