To top
12 יונ

כוח העל החדש שלי – שיער מהמם ;-)

מכירים את הילדות הקטנות שמסרבות להסתפר כי הן רוצות שיער ארוך-ארוך? אז אני נמצאת, ככל הנראה, ברגרסיה לשלב הזה ;-)
אחרי חיים שלמים עם שיער פחות או יותר באותו האורך, לפני קצת יותר משנה (כמעט שנה וחצי, עכשיו שחושבים על זה) החלטתי לאסור גישה למספריים ופשוט לתת לשיער לצמוח, עד שכבר מ-מ-ש לא תהיה ברירה ואהיה חייבת להסתפר. מוכרחה לציין שלא חשבתי שאחזיק כל-כך הרבה זמן מעמד, אבל סיכמתי עם האפוטרופוס של השיער שלי – קולי – שכל עוד אני לא מסתפרת, לפחות אתמיד בטיפולי שיער משקמים על מנת שהשיער שלי לא יתפורר (כי בכל זאת אני פוקדת את המספרה באופן קבוע לשמור על צבע שיער הורס ולהתפנק בפן ווייבי מושלם :-P ).

photo 2 (5)

 אז מה עושה "ילדה" בת 30, המחפשת רוטינת שיקום לשיער על מנת שתוכל להמשיך ולהאריך שיער מבלי שהוא יראה נורא? התכשירים הרגילים לא ממש עושים משהו לקצוות היבשים שלי. הפתרון? סדרת Nutritive Irisome של קרסטס, מבית לוריאל פרופסיונל, המבטיחה (ומקיימת!) להעניק לשיער יבש הזנה עמוקה לאורך זמן.

הרוטינה הנוכחית שלי כוללת 3 שלבים:

1. תכשיר טרום חפיפה – אותו יש למרוח לפני החפיפה (אם זה לא היה ברור) על שיער יבש או לח ולהמתין כ-10 דק, אבל כבר יצא שישבתי עם התכשיר על הראש קצת יותר משעה והתפחלצתי מול פרקים של רוק 30   8-) . התכשיר מעניק הזנה אינטנסיבית, ואמור לעזור לשאר החומרים להיספג בשיער בצורה מוצלחת יותר.

photo 4 (9)

מחיר מומלץ לצרכן: 150 ש"ח

 

2. שמפו טיפולי, המבטיח (ושוב – מקיים!) להזין את השיער מבלי להכביד עליו – ואצלי זה אישיו רציני, היות והשיער שלי יבש בקצוות אבל הקרקפת שלי נוטה להיות מעט שמנונית.

photo 2 (4)

מחיר מומלץ לצרכן: 122 ש"ח

3. מסיכת Masquintense לשיער דק (יש גם גרסה לשיער עבה. באסה שאין לי שיער עבה!), אותה יש למרוח על שיער לח, להמתין 5 דק ולשטוף. photo 3 (10)

מחיר מומלץ לצרכן: 266 ש"ח

 מסתבר שאני לא היחידה שחושבת כך, כי קייט מידלטון, בלייק לייבלי ההורסת והמלכה ג'יזל גם נשבעות במוצר הזה. ובינינו, עם שיער כמו שלהן לא מתווכחים.

  ויודעים מה? אל תתווכחו גם עם השיער שלי  ;-)

photo 1 (5)

איפה קונים? היכנסו לאתר של קרסטס לרשימת המספרות המורשות הקרובות למקום מגוריכם, או הזמינו אונליין דרך Look Fantastic (ותודה ללימור המעולה על הלינק!).

♥ ♥ ♥

7 Comments
  • לימור

    יש את המוצרים שלהם באתר הנפלא הזה ומשלוח חינם לארץ :
    http://m.lookfantastic.com/elysium.search?search=Masquintense

    יולי 5, 2014 at 9:25 pm להגיב
      • Mia

        לוק פנטסטיק לא עושים משלוחים לארץ של קרסטס.. ניסיתי

        נובמבר 26, 2016 at 10:46 pm להגיב
  • עדי

    בעבר ניסיתי את המוצרים של קרטסט והם מעולים על אף שמעט יקרים.
    האם יש סדרת מוצרים ללא מלחים שאת יכולה להמליץ לי (אני עם החלקה)
    תודה,
    עדי

    אפריל 30, 2015 at 9:23 am להגיב
  • נעמה

    שלום, מישהי מכירה אולי מספרה טובה לצבוע גוונים בשיער, בירושלים?
    תודה,
    נעמה

    אוגוסט 17, 2015 at 3:57 pm להגיב

Leave a reply

Are you on the list?