To top
8 אוג

העיקר שהשיער מסתדר..

בשבת האחרונה, קמתי באנרגיות נמוכות (המצב הבטחוני לא מיטיב עם אף אחד בארצנו..). כשהתלוננתי (התבכיינתי) על כך לבעלי, הנ"ל ענה לי :"אבל תראי איזה יופי השיער שלך נראה (מסתבר שבעלי לאט לאט לומד איך מערכת ההפעלה שלי עובדת)"!

האמת? זה אוטומטית הרים לי את מצב הרוח (אחרי שרצתי למראה לראות אם הוא דובר אמת, כמובן) , כי אני הרי פאנאטית של שיער ומוצריו. חוץ מזה, ידוע לכל שכשהשיער שלנו נראה טוב – אנחנו מרגישים טוב יותר, שטחי הדבר ככל שיהיה   ;-)

photo 1 (3)

 

אז מה התחדש בגזרת השיער?

לכבוד אוגוסט הלח והמיוזע, רעננתי את קולקציית מוצרי השיער שלי. למזלי, הגלים הפרועים שלי משחקים לטובתי הקיץ (לא שזה הפריע לי ללכת על אותו הלוק בחורף  8-) ), כשהמראה הפרוע של "הרגע יצאתי מהמיטה/חזרתי מהים" מככב.

עד עכשיו השתמשתי בספריי מלח של פול מיטשל ולאחר מכן בספריי מהמם תוצרת בית (בא לכם גם להכין? קדימה!) אבל אני נרגשת לחלוק עמכם את האהבה החדשה שנכנסה לחיי בסערה – סדרת Tecni.art: "Wild Stylers" מבית לוריאל פריז, שנועדה לעזור גם לכם להשיג את הלוק השיקי/מרושל בקלי קלות. אה, גם הפרזטורית שהבם בחרו להוביל את הקמפיין לא יכלה להיות יותר מושלמת.. קירסטן דאנסט הסופר מגניבה ושיקית מדגמנת שיער סופר סקסי ושיקי :-)

אז איך ניגשים לעבודה?

1. אם שיערכם חלק, התחילו בג'ל Scruff Me:

על שיער שיובש במגבת, למרוח כמות קטנה מהשורשים ועד הקצוות, לכווץ את האורכים, לפרוע את הקצוות ואז להניח לשיער להתייבש באופן טבעי, או לייבש עם דיפיוזר.

סקארף מי טכני.ארט  ללוריאל פרופסיונל 150 מל 100 שח צילום יחצ (1)

ג'ל Scruff Me להשיג במספרות המורשות ברחבי הארץ או כאן

 

2. המשיכו עם Crêpage de Chignon:

ספרי לשיער מגביר נפח ומפחית שמנוניות, היוצר מראה של רעמה פרועה.

נערו היטב לפני השימוש ורססו. לאקסטרא נפח, נערו את הראש מעלה/מטה, הברישו, התיזו את הספריי, ונפחו את השיער באמצעות סירוקו מהקצוות לכיוון השורשים ואז התיזו שוב את הספריי. ללוק יותר יומיומי, אפשר לוותר על בג'ל ולהכניס נפח וטקסטורה עם הספריי בלבד.
ומה שהכי מהמם בספריי הזה? בניגוד לתרסיסים אחרי בהם התרגלתי להשתמש, מוצרי Wild Stylers משאירים את השיער נעים למגע.

.

 

Crêpage de Chignon  להשיג במספרות המורשות ברחבי הארץ או כאן

Crêpage de Chignon
להשיג במספרות המורשות ברחבי הארץ או כאן

מושלמת - כבר אמרתי?

מושלמת – כבר אמרתי?

 

ומה עוד חדש בגזרת השיער?

מותג השיער האמריקאי MATRIX השיק את סדרת הטיפוח Biolage Hydrasource, המיועדת לטיפוח שיער יבש במיוחד. לפני מספר ימים דפק שליח בדלתי עם חבילה המכילה את המוצרים המיוחלים, ולגמרי עשה לי את היום (מכורה לקוסמטיקה – כבר אמרנו).

photo2

השמפו והמסיכה, בעלי הניחוח העדין והנעים, מועשרים באלוורה ושאר מרכיבים טבעיים, שנועדו לעזור לשיער שלך להתמודד עם השמש הקופחת והלחות המגעילה המאפיינת את ישראל באוגוסט  :-P

התוצאה? שיער בריא, רך ומבריק. ב-ד-י-ו-ק כמו שאני אוהבת!

Biolage Hydrasource Shampoo להשיג במספרות מורשות או כאן

Biolage Hydrasource Shampoo
להשיג במספרות מורשות או כאן

Biolage Hydrasource Mask להשיג במספרות מורשות או כאן

Biolage Hydrasource Mask
להשיג במספרות מורשות או כאן

ובתקווה לימים טובים ושקטים יותר בקרוב..

♥ ♥ ♥

No Comments

Leave a reply

Are you on the list?