To top
5 ספט

"פרויקט אוראו": פוסט מס' 1 – שפנפני אוראו-פופס

 

 

 

 

 

photo 1 (2)

אצלנו במשפחה מ-ט-ו-ר-פ-י-ם על עוגיות אוראו. אני יכולה לומר בבטחה שלאורך 31 שנותיי, הקפדתי לטעום כל שילוב טעמים אפשרי שהוציאה החברה (תות, שוקולד/חמאת בוטנים/ עוגת יומולדת ושאר מטעמים), אם כי לצערי טעמים אלה לא זמינים בארץ  :cry: . אז במקום להתבכיין על זה שכבר מזמן אחותי הדיילת לא הביאה לי איזה אריזת עוגיות חדשה ומעניינת, החלטתי לקחת את העניינים לידיים וליצור 5 מנות יפות-יפות וטעימות-טעימות המבוססות על העוגיה הקלאסית, האהובה עלי כל-כך.

בשבועות הקרובים, אעלה מדי שבוע מתכון שיצרתי במטבחי החמוד, כדי שגם אתם תוכלו בקלות לארח בסטייל :-P אז אם יש למישהו אהוב מסיבת יומולדת שבא לכם לשדרג ולקצור מחמאות על היצירתיות , המופלאה שלכם, או שסתם בא לכם להרשים אורחים בקינוח יצירתי – look no further. אתם שם :-)

כרגיל, כל המתכונים פשוטים מאד להכנה וממש לא מצריכים ידע מוקדם או עבודה מאומצת. אז מה אתם אומרים, אפשר להתחיל?  ;-)

אוראו פופס

 

 

   שפנפני אוראו-פופס מתוקים

(החומרים ל-16 פופס)

המרכיבים:

חבילת עוגיות אוראו מצופות שוקולד לבן

50 גרם שוקולד לבן מומס (במיקרו או בבן-מארי)

בצק סוכר בצבע לבן

סוכריות לב לקישוט

ג'ל כתיבה שחור של וילטון

מקלות סוכריה

אופן ההכנה:

1. בעזרת קיסם/שיפוד, יוצרים חור קטן בצד ציפוי השוקולד של האוראו. טובלים קצה מקל סוכריה בשוקולד ומחדירים בחור שיצרנו. במידה ונוצרו סדקים בצד הציפוי, מורחים מעט מהשוקולד הלבן המומס ומחליקים אותם. חוזרים על הפעולה עבור כל העוגיות, ומעבירים למקפיא לכ-10 דקות.

2. יוצרים אוזני שפן מבצק סוכר: עבור כל אוזן, לוקחים כדור בצק סוכר קטן, בערך בגודל שקד, ומגלגלים אותם ל"נחשים". מחברים קצה כל נחש לקצה השני ומשטחים מעט את הבסיס. מניחים בצד להתייבש קצת.

3. יוצרים עיניים מבצק סוכר: קורצים עיגולים קטנים ומשטחים אותם על העוגיה ליצירת עיניים. מציירים על העיניים אישונים בעזרת ג'ל הכתיבה השחור (נקודה שחורה בתחתית עיגול העיניים הלבן).

4. מדביקים את סוכרית הלב למרכז העוגיה בעזרת מעט שוקולד לבן מומס על מנת ליצור אף, ומציירים בג'ל כתיבה שחור – שפמפם.

5. מורחים מעט מהשוקולד המומס על בסיסי האוזניים, ומדביקים אותם בחלק העליון האחורי של העוגיות המצופות, ושומרים בהקפאה עד ההגשה.

 

Processed with VSCOcam with a4 preset

edited

Processed with VSCOcam with c1 preset

בשבוע הבא – מתכון חדש ומהמם לא פחות  ;-)

♥♥♥

ל"פרויקט אוראו”: פוסט מס’ 2 – קאפקייק עוגת גבינה ואוראו

ל“פרויקט אוראו”: פוסט מס’ 3 – חטיפי אוראו ופצפוצי אורז

למתכונים מתוקים נוספים

No Comments

Leave a reply

Are you on the list?