To top
1 יונ

כולנו משוגעים כאן

כפי שכבר סיפרתי לכם, ימי הולדת תמיד היו עניין חשוב במשפחה שלנו. בעיקר כשאחיותיי ואני היינו ילדות, מן הסתם, אבל גם עכשיו כשאנחנו גדולות – אני מתענגת על כל הזדמנות להרים הפקה צבעונית ויפיפיה (ראיות לכך ניתן למצוא בקטגורית עיצוב והשראה.)

הסבתא המהממת שלנו (היא באמת אחת המהממות – תיכף תראו תמונות שלה ;-) ) חגגה 88 החודש – גיל מכובד לכל  הדעות :-) , ורציתי להפתיע אותה במשהו מיוחד לכבוד היומולדת.. כי מה סבתות אהבות? משפחה ודברים מתוקים, לא?

*יתכן והמידע הזה מבוסס על צפיית יתר בסרטי דיסני*

כשהייתי קטנה, כמו כל נסיכה "וואנאבי", הייתי מבלה שעות בבית של סבתא שלי ועורכת מסיבות תה דמיוניות. הבית של סבתא היה הלוקיישן המושלם עבור זה, כי הוא פשוט מלא באוצרות והפתעות וינטג' עליהם היא שומרת היטב. רק טבעי היה לפשפש קצת בארונות ולהשתמש בכלי ההגשה המהממים שלה, סט כוסות התה (אתם כל-כך אהבתי לשחק) המושלם ועוד הפתעות. קונספט "אליסה בארץ הפלאות" פשוט התאים כמו כפפה גם להווי המשפחתי, וגם לתפאורה :-D

מרגע שנסגרתי על הקונספט, נגשתי למלאכת התכנון, שכמן תמיד כוללת שעות וימים של בהייה בתמונות יפות בפינטרסט, עד שנופל לי האסימון לגבי המנות אותן אני רוצה להכין. הפעם, ממש ביססתי קו עלילה על כמה מהמנות:

עוגיות החמאה המצופות בקרם חמאה כוסו בכיתוב "eat me”, כפי שאליסה פותתה לטעום בסיפור.

cookies1

מרנג שזילפתי בצורת ורדים, נצבע חלקית בצבע מאכל אדום – כרפרנס לורדים שחיילי מלכת הלבבות שתלו בטעות בלבן ונאלצו לצבוע באדום על מנת להמנע מזעמה של המלכה (והוצאה להורג באמצעות כריתת ראש. לא כיף!).

sidetable

סנגרייה לבנה, מרעננת וטעימה הוגשה בקנקן  ועליו תגית המצווה "drink me" (מי שטעם – לא התחרט ;-) ), כפי שתואר בספר.

drinksme

הוגשו גם מיני קאפקייקס וניל עם תותים, עוגת גבינה עם בצק עוגיות, כוסות מרנג חמאת בוטנים עם תותים ומעדן פרעצל מקורמל עם גלידה (על שלושת האחרונים אחותי הקטנה עמלה באהבה רבה). סעודת מתוקים המתאימה למלכים (או מלכות במקרה הספיציפי הזה :-P ) !

חיפשתי בגוגל כל מיני תמונות וכיתובים שיתאימו לקונספט, שיחקתי איתם קצת, גזרתי והדבקתי – והרי התוצאה (מתכונים יועלו בהמשך היום)

cutout

printables

happybday

madhatter

drinksme

drinkme

drink

cups

cake

againside

noa

sign

sides

grams

Happy birthday Gramma!!

gramsandi

 

♥ ♥ ♥

No Comments

Leave a reply

Are you on the list?